- En blogg om träning, livet och min väg mot Kalmar Ironman 2014.

fredag 14 oktober 2011

Älska intervaller..

Då har jag snart varit två veckor i Andreas händer.. Två veckor fyllda av intervallpass.. Så det är bara att lära sig att älska dom.

Så här mycket som jag cyklat dessa två veckor var det länge sen jag gjorde. Det blir i alla fall minst 3 cykelpass/vecka med löpning efteråt. Jag känner verkligen hur mycket min löpning har utvecklats det senaste. Den farten jag fått upp nu har jag aldrig haft. Igår var det backintervaller på cykelschemat med 15 min löpning efteråt. 4.50 min/km blev löptempot. Kändes fantastiskt bra. Fortsätter det så här kan det bli en rolig vår.

Idag är det vila..

Bergdalen är ett fantastiskt ställe att bo på. Utsikten över Rya Åsar är inget vi klagar på.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar