- En blogg om träning, livet och min väg mot Kalmar Ironman 2014.

fredag 21 oktober 2011

Hemmafixardag

Fredag och vilodag idag.. Idag har varit en STOR "hemmafixardag" för min del. Efter en timme på Ikea igår innan längdträffen så hade jag lyckats att få med mig lite grejer hem som behövde fixas i ordning. Sen är ju fredag en städa-tvätta dag. Det är alltid skönt att få sådant fixat innan helgen.


Jag har ÄNTLIGEN fått mig en kMix. Den kom med posten igår, så nu ska det bakas här hemma. Den är sjukt snygg. Jag älskar den. I kväll ska vi baka engelska scones, jag längtar redan!


Mitt besök på Ikea igår resulterade i ett skoställ till vår garderob. Plats för 16 par skor. Vi fyllde den direkt. Alla dessa träningsskor. Det är så fantastiskt kul att ha mycket skor, men skor är alltid ett problem att förvara, så vi får hoppas på att den här lösningen kommer att fungera. 

Nu är jag helt slut. Vilodag? Jag gör alltid så mycket på mina vilodagar att det till sist inte blir någon vilodag utav den. Men jag gillar det. Synd bara att man inte var lika produktiv när det gäller skolan. 

Trevlig helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar