- En blogg om träning, livet och min väg mot Kalmar Ironman 2014.

torsdag 20 oktober 2011

Torsdagtorsdag...

Morgonsimning.. Är det någon gång som det är skönt att simma så är det på morgonen. Utan frukost i magen är för mig om är en STOR morgonätare en pina. Men längtan av att komma hem och sätta sig ner och äta en lång frukost efteråt blir en extra motivationskick under passet. Idag var det ytterligare ett intervallpass på schemat. Att köra med fenor är så fantastiskt jobbigt, hoppas att jag någon gång kommer tycka att 50m inte är en pina..

Idag är det dags för min första längdträff för säsongen. Biskopsgårdens sport, eller Ski & Run som dom nog heter nu ska ha sin träff på Nya Ullevis Presscenter mellan klockan 15-20 där ikväll. Vill ni ha experthjälp på handskar så finns jag där..

I morgon är det fredag igen.. LOVE IT!


Lillsport Coach.. Undra hur många jag säljer i kväll?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar