- En blogg om träning, livet och min väg mot Kalmar Ironman 2014.

tisdag 25 januari 2011

Drömmer om lager 1-2-3..

Det blev visst en sen kväll - idag igen. Jag har tillbringat eftermiddagen och kvällen på Stadium Sisjön i Göteborg och sålt längdkläder för Craft på Vasaloppsträffen där. Det gick väldigt bra och det var riktigt kul att vara tillbaka i säljarrollen igen, en roll som jag saknar fruktansvärt mycket. Jag saknar till och med bilkörningen mellan butikerna. Så nu har jag snackat sönder polyester och trelagersprincipen. Det känns väldigt bra att man fortfarande känner sig så pass säker på produkterna och i rollen som säljare. Att stå och prata om Crafts produkter inför folk skulle jag kunna göra alla dagar i veckan.

Det blev en vilodag idag, vilket det känns som att min kropp alltid behöver fastän jag inte riktigt vill inse det. Men det är ju bara det att kroppen och själen fungerar så mycket bättre om man bara får tänka på annat och bara trötta ut sig en gång om dagen. Men det är ju lätt att det bli för mycket av det goda.

Träning är som en drog, man måste öka dosen eller byta drog för att få samma effekt av den.. 

I morgon är är det onsdag igen och cykelträning i Ryahallen. Förhoppningsvis kommer det att börja bli lite lättare nu när man börjar bli mer och mer van vid att cykla igen. Tanken var även att göra det första simpasset i morgon, men vi skjuter nog på det ett tag till.

Jag fick ett fantastiskt fint kort på min älskade pojke från mamma idag, han är saknad här hemma.


Lilla Liam.. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar